Minőségpolitika

MINŐSÉGPOLITIKÁNK

 

"Nálunk segítőkész kollektíva magas szakmai tudással, harmonikus légkörben szolgálja ügyfeleit."

  • Minőség
  • Megújulás
  • Hatékonyság
  • Eredményesség
  • Ügyfél elégedettség 

Ezek a legfontosabb kifejezések, amelyek legtöbbször megfogalmazódnak igényként egy vállalkozás kapcsán, különösen igaz ez az autókereskedelemre. A Fiat KB Autoteam Márkakereskedés és Szerviz már születésénél beépítette e kulcsszavakat cégfilozófiájába, 2001-ben pedig hivatalossá is tettük ezt a minőségbiztosítási rendszerrel. Egy olyan szakmai, műszaki feltételrendszert alakítottunk ki, amelyben a minőségi szolgáltatáskultúra folyamatosan jelen van, érezhető és ellenőrizhető. "A Fiat KB Autototeam Kft. felfogása szerint nem elég azt hinnünk, hogy jók vagyunk, - jól eső érzés ugyan ügyfeleink dicsérő szavai - de ez sem győz meg minden esetben, mert objektív mérőeszközre van szükség, amellyel meghatározhatjuk teljesítményünk minőségi szintjét. Éppen ezért tartottam fontosnak kollégáimmal együtt, hogy egy nemzetközileg is nagy tekintélyt adó TÜV minőségbiztosítási rendszert építsünk fel, és azt folyamatosan működtessük a mindennapokban, az ügyfélfogadástól, az értékesítésen át a szervizelésig az összes kapcsolódó területen." (Juhász Tibor, ügyvezető) "Felelősségteljes, de nem idegen terület vállalkozásunkban a minőségirányítási rendszer. A minőségbiztosítást saját igényünk mellett az importőr Fiat Magyarország Kft. is megkövetelte, tehát a tanúsító auditra meglehetősen jó alapokról indultunk. A minősítést előkészítő és végző Émi-Tüv Süd Kft, a mi belső auditunkat követően egy felkészült minőségbiztosítási rendszert talált az elő-audit során, hiszen minden tevékenységi területünkre kiépítettük, tervezetten működtettük és folyamatosan fejlesztettük az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert." (Fehér Szilvia, cégvezető) Ügyfélközpontú szolgáltatási rendszerünket ismerje meg Ön is! Várjuk Kiskunhalason Fiat Márkakereskedés és Márkaszervizünkben és Karosszéria és Fényező Műhelyünkben állunk rendelkezésére!

A KB Autoteam Kft. a régió egyetlen FIAT és Lada márkakereskedése és szakszervize. A vevői igényeknek megfelelően bármilyen típusú autó szervizelésével, karosszéria javításával, műszaki vizsgáztatással, eredetiségvizsgálattal, valamint új és használt autók értékesítésével és a kapcsolódó hitel (MNB engedéllyel) és biztosítási ügyintézéssel is foglalkozunk.

A KB Autoteam Kft. vezetősége felismerte, hogy az elismerten magas szintű szakmai tevékenységének kiegészítésével, egy modern minőségirányítási rendszer integrálása a vállalatirányítási rendszerünkbe a piaci pozícióik megtartását, növelését eredményezi.

 

Ügyfeleink elégedettségének fokozása érdekében az alábbiakban megfogalmazott stratégiai céljainkat határoztuk meg:

  • Minden tevékenységi területünkre kiépítettük, tervezetten működtetjük és folyamatosan fejlesztetjük az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert.
  • Szolgáltatásaink és teljes piaci tevékenységünk végzésekor dolgozóink a mindenkori érvényben lévő jogi-, szabványi-, importőri- és egyéb előírások szerint végzik munkájukat.
  • Dolgozóinkat folyamatosan értékeljük, velük szemben alapvető követelményünk a minőségtudatos gondolkodás. A tudásuk szinten tartásához és bővítéséhez rendszeresen képzéseket biztosítunk.
  • A vevőink elégedettségét folyamatosan figyelemmel kísérjük. A kapott információk kiértékelését követően feladatokat határozhatunk meg, melyek teljesítése a vevői megelégedettség növelését eredményezi.
  • A vevőink gyors és rugalmas kiszolgálása érdekében fejlesztjük a beszállítói és alvállalkozói kommunikációt. Kölcsönösen előnyös kapcsolatokat tartunk fenn. Kiemelt figyelemmel kísérjük közvetített szolgáltatásainkat (kiszervezett folyamatok), meghatározva és alkalmazva az ellenőrzési szerepkört.

 

A KB Autoteam Kft. vezetőségének a minőség fejlesztése és a dolgozói tudatosság formálása iránti elkötelezettsége, a tényeken alapuló döntéshozatal és a folyamatos fejlesztések biztosítják a kitűzött céljaink teljesülését.

 

Arra törekszünk, hogy a jövőben minél több elégedett érdeklődő és vevő térjen vissza hozzánk, mint a régió egyik vezető autókereskedéséhez, szervizéhez.

 

Kiskunhalas, 2016.01.04.

 

                                                                    

 

 

Juhász Tibor

                                                                        Ügyvezető


Hírlevél Iratkozzon fel és értesüljön elsőként a legfrissebb hírekről, aktuális akciókról a KB Autoteam hírleveiből.